donderdag 24 april 2008

vast een klein sneakje dan...

Ik heb dan toch maar vast foto's gemaakt van de lay out voor Scraptacular. Maar ik laat hem echt nog niet helemaal zien, maar een klein sneakje kan wel.
Verder heb ik ook nog twee kaartjes gemaakt, om te laten zien dat je het Black board van Cosmo Criket niet alleen bij het bijpassende papier kunt gebruiken, maar bijvoorbeeld ook heel goed bij de zwart-wit lijn van Doodlebug.
Zodra ik het heb afgegeven in de winkel, zal ik ze in hun totaliteit showen, tot die tijd vraag ik jullie nog even geduld te hebben.

2 opmerkingen:

Marga zei

Oh spannend! Dat belooft heel wat moois, ik hoop dat we hem snel helemaal mogen zien :)

Fijn weekend!

Liefs,
Marga

Martine zei

Ik voel me bevoorrecht want ik heb de lay out al wel gezien!!! En hij is leuk!!!!!! Echt helemaal goed!

Ik ben wel heel benieuwd naar je kaartjes!!

Groetjes, Martine