donderdag 10 april 2008

en weer een halfje...

Vanavond weer zitten scrappen, en ja hoor, jullie raden het vast, ik heb weer een halfje gemaakt! Ik vind het echt zo leuk!
De serie waar deze foto van is, heb ik ook al eerder gescrapt, maar dat was voor het DT van Scraptacular, dus die lay outs heb ik niet zelf. Ik heb het dus gewoon nog maar een keer gedaan.
Ik vind het weer erg leuk geworden, en ja het zijn nog een paar restjes van Two Scoops, ik denk niet dat ik er nog een lay out mee kan maken. Het verdwijnt nu in mijn restjes zak, om kaarten mee te maken.

5 opmerkingen:

Marga zei

WOW!! Wat een leuke Lootjes heb je weer gemaakt. Die foto van Mara klaar voor school vind ik toch zoooo lief. Zo'n klein lief hummeltje klaar om de grote wereld in te stappen. Echt super.
Scraptacular is helaas een beetje te ver voor mij, maar ik zie wel uit naar je verslagje :)

Tessa Tegendraads zei

Schattig Lo-tje, de foto is ook cute!!

Groetjes van Tessa

Ingrid zei

De halfjes gaan je heel goed af, Petra. Ziet er erg leuk uit.

Martine zei

Hoi Peet,

Ik kan je halfje niet groter bekijken... Gelukkig kan ik hem morgen vast wel live zien!!

Veel succes in Leimuiden, ze verwachten grote drukte!!!

Groetjes, Martine

Joke zei

Heel veel plezier vandaag op de make & take dag. De sneaks zien er goed uit.
Die halfjes vind ik erg leuk en wat slim om er zelf een album voor te maken. "Ooit" wil ik ook halfjes maken.