donderdag 17 april 2008

Leuk nieuws.... en weekendje weg

Ik heb gisteren iets leuks gehoord!!! echt super leuk! Maar ik mag er nog niets overzeggen, ik hoop dat ik later op de avond hier meer over kan vertellen, maar ik weet niet zeker of dat gaat lukken... Nog iets anders, ook leuk trouwens, we gaan dit weekend heerlijk weg, naar de Katjeskelder in Oosterhout. Heel gezellig met mijn ouders en mijn zussen omdat mijn ouders vorige week 35 jaar getrouwd waren! Dat gaan we dus lekker vieren dit weekend. En het wordt prachtig weer, heerlijk! het plan is om zaterdag naar de Elfteling te gaan, dus dat zal een hoop mooie foto's opleveren! Bedankt weer voor het kijken en misschien dat ik vanavond nog een berichtje plaats...

2 opmerkingen:

Artalexis zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Marga zei

Oh nou heb je me zo nieuwsgierig gemaakt maar nog geen update :) Hopelijk mag je het morgen vertellen dan!
Wat een heerlijk vooruitzicht weer om een weekendje weg te gaan. Mooi weer, lekker naar de Efteling, leuk hoor :) Geniet er maar lekker van.
En we zien de foto's en de resultaten wel weer verschijnen :)