woensdag 9 april 2008

nog een halfje en make en take dag bij Scraptacular!

Ik heb nog een halfje gescrapt, ik heb tenslotte een heel album te vullen...

Verder ook nog maar twee gewone 30 bij 30 lay outs gemaakt, want dat is toch ook wel erg leuk. De eerste is van mijn restjes Two Scoops, ik heb nu echt bijna niets meer over....

De andere heb ik gemaakt met het Note Worthy papier, ook dat blijft erg favoriet! het is de foto van Mara dat ze voor h et eerst naar school ging!!!

Zaterdag is er een make en take dag bij Scraptacular, kijk maar even op de site: http://scraptacular.nl

Ik ben zaterdag de hele dag aanwezig om te helpen, ik heb er heel veel zin in! Lijkt me zoooo gaaaafff!!! Als je in de buurt bent, kom je even kijken? Ik zal zondag wel een verslag uitbrengen van hoe het geweest is!

Bedankt weer voor het kijken op mijn blog en nog een fijne avond.

2 opmerkingen:

Claudia zei

Hi Petra,

Helaas kan ik er zaterdagniet bij zijn, maar wellicht dat we elkaar een andere keer zien!

Succes in ieder geval.

Groetjes Claudia

Je@net zei

Super lootjes Petra!!