donderdag 6 maart 2008

het piratenfeest

Gisteravond ben ik wezen croppen bij Scraptacular, het was erg gezellig... en ik heb ook nog een lay out af gemaakt! Het is een foto van het kinderfeestje van Sebas, jullie raden het al, het was een piratenfeest! Natuurlijk ook nog even wat nieuw papier gekocht, de nieuwe lijn van making memories, garden party, echt te leuk!!! ook wat chipboard bij gekocht. Ik kan nu niet meer wachten tot het pasen is, want daar past dit papier erg leuk bij, maar ook bij andere voorjaarsfoto's kan het heel goed. Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!

2 opmerkingen:

Wendy Schoonhoven zei

Wat een gave lo zeg, en die piraat ziet er super gevaarlijk uit, geweldig!! xxxWendy.

Leontine zei

Dat ziet er erg gezellig uit zeg. En nee, ik ben nog niet echt zenuwachtig....dat komt woensdag wel denk ik. Ik hoop dat ze snel met een uitslag komen. En natuurlijk hoop ik dat ik erbij zit!! En jij ook....plek zat ;-) Groetjes, Leontine