donderdag 27 maart 2008

boekje gemaakt, zaterdag groot feest en zondag naar Rijswijk!

Ik heb op tweede paasdag heerlijk zitten scrappen, ik heb een miniboekje gemaakt van een dagje uit in de speeltuin: de Goudvis!
Het was een heel gezellig dagje uit, maar wat was het koud die dag zeg, gelukkig konden de kinderen ook binnen spelen in de ballenbak!
Zaterdag is Mara jarig, dan wordt ze eindelijk 4 jaar!!
We vieren zaterdag direct de verjaardagen van Sebas en Belle ook, we geven een groot feest voor alle kids tegelijk. Erg praktisch!!
We zijn dus heel druk met de voorbereidingen voor het grote feest, wat voor taart doen we, wat geven de gasten te eten, wat deelt ze uit op de creche enz enz enz.... Beetje druk is het wel in mijn hoofd.
Dan gaat ze ook volgende week dus echt voor het echie naar school. Wat heeft ze daar veel zin in, mag ze ook gelijk naar de nso, maar gelukkig kan ik wel thuis werken in de eerste week, als het dan allemaal een beetje veel is, dan kan ze ook lekker even smiddags thuis blijven!
Dan ga ik ook nog zondag naar de beurs in Rijswijk, eigenlijk zou ik met mijn zusje gaan om te shoppen, maar nu ik in het DT team van Scraptacular zit, ben ik gevraagd om te komen helpen achter de stand! Zo leuk!!!! Dus mijn moeder gaat ook maar mee, dan kan zij mijn zusje gezelschap houden, en kan ik gaan helpen, maar ik mag gelukkig eerst wel zelf even de beurs over, want ik moet natuurlijk wel op zoek naar leuke aanbiedingen!!!!

1 opmerking:

Marga zei

Wat een schattig boekje, Petra.
Spannend hoor, dat je dochter naar school gaat. Maar zo te horen heeft ze er heel veel zin in :)
Ik ga waarschijnlijk ook naar Rijswijk, maar ik weet nog niet welke dag. Als ik zondag ga kom ik wel even bij je buurten hoor :)
Heel veel plezier alvast.
Groetjes,
Marga