donderdag 25 oktober 2007

Transparant mini album

Ik heb een transparant mini album gemaakt, met de foto's van de verjaardag van Annebelle. Ik vond het super leuk om dit te proberen, ik houd nogal van een wat strakkere manier van scrappen, overzichtelijk. En als je op transparanten scrapt, zie je dus aan de achterkant ook wat je aan de voorkant hebt gedaan, dat maakt het soms wel wat rommelig. Ik was bang dat dat dan niet mooi zou worden, maar ik ben erg tevreden over het resultaat. Ik zou zeggen oordeel zelf, en ik hoor graag jullie reacties.

6 opmerkingen:

Ingrid zei

Wat een leuk boekje, Petra.

Marga zei

Wow! Ontzettend leuk boekje is dat geworden zeg.

Wendy zei

wat een leuk boekje heb je gemaakt leuk met die transparanten.

Charlotte zei

Hij is leuk geworden Petra! :D

Wendy Schoonhoven zei

Wat ziet dat er leuk uit zeg, het is je goed gelukt hoor. Heel erg leuk!! xxx Wendy.

Heidie zei

Wat een leuk boekje heb je gemaakt.
groetjes Heidie