donderdag 4 oktober 2007

Het feest!!

Afgelopen zaterdag was het dan zover, Belle mocht haar verjaardag vieren! Wat was het druk, het hele huis zat vol, en toen Belle eenmaal gewend was, kroop ze tussen alle grote en kleine mensen door, om haar nieuwe speelgoed te bekijken.
En natuurlijk hadden we een prachtige taart besteld voor haar. (Mara had een taart met de kleine zeemeermin erop uitgezocht voor Belle) Belle moest even nadenken, maar toen ze eenmal van die zoete, gekleurde slagroom had geproefd vond ze het heerlijk!
Natuurlijk werd er op de creche ook een feestje gevierd voor Belle, maar die timing was iets minder geslaagd, er wordt daar altijd om 9.30 feest gevierd, en laat dat nu net de slaaptijd van Belle zijn... dus je raad het al... een redelijk verdrietige Belle, die alleen maar stil werd als ze vast mocht beginnen aan haar sapje. (gelukkig hield ze wel haar feestmuts goed op!
Ik had als traktatie muizen gemaakt van eierkoeken, dat was erg geslaagd, en de andere kindjes snoepten ze haast in een keer op!
Veel tijd om te scrappen en om mijn blog bij te houden, heb ik deze week niet gehad, het is ongelofelijk druk op mijn werk, en we zijn thuis bezig met een nieuwe kast te maken in onze slaapkamer. Een hele grote kast, zo groot dat alle spullen die nu in de kast op de overloop liggen, er ook in kunnen.
De kast uit de overloop, gaat er dan uit (is alleen wel veel werk... want die zat al ingebouwd, en wij hebben toen we hier kwamen wonen, de vloer er dus niet onder gelegd) dus het laminaat moet daar nog worden aangevuld, de muren moeten er nog worden afgewerkt.... maar als het dan af is............. komt er een open kast, een bureau en mijn... scrapkast!!!! joehoe ik krijg een eigen scrap-plekje, ik bn er echt zo blij mee. Uiteraard krijgen jullie foto's te zien als het af is.

2 opmerkingen:

Marga zei

Leuk dat het zo gezellig is geweest. Wat een gaaf idee van die eierkoekmuizen, die moet ik onthouden voor als mijn neefje volgende keer komt.

*~SCRAP-GEK~* zei

ziet eruit als een erg geslaagd feestje! leuk hoor! en die traktatie ziet er erg jummie uit! :-) succes met verbouwen hoor! ben benieuwd hoe het worden gaat! groetjes marije.