vrijdag 12 oktober 2007

Kraamcadeautje

Een collegaatje van mij had mij de opdracht gegeven om een heel persoonlijk kraamkadootje te maken voor haar allerbeste vriendin. Ik heb voor haar een houten doosje gemaakt met daar in een boekje van passe partout karton. Op elke bladzijde kan de kersverse moeder straks een foto van haar kindje plakken. Zo heeft ze aan het eind van het jaar een prachtig boekje met elke maand een foto van haar kindje.
Ze weten al dat het een meisje wordt... vandaar al het roze!
Nu is het afwachten tot ik een telefoontje krijg dat het kindje geboren is, dan kani k de naam nog uitstansen en op de bovenkant van het doosje plakken.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een ontzettend leuk idee!! Ga ik zeker onthouden ;)

Wilma zei

Hartstikke leuk zeg! Ik ga het ook onthouden :)

*~SCRAP-GEK~* zei

erg leuk hoor! daar zal ze vast erg blij mee zijn! :-) groetjes marije.

Heidie zei

Wat een erg leuk idee. Daar zullen ze vast en zeker erg blij mee zijn.
groetjes Heidie

Leontine zei

Wat een superleuk cadeautje zeg!! Ze zijn er vast heel blij mee.

Marsha zei

echt een superleuk idee, daar zullen ze vast heel erg blij mee zijn !

Janny zei

wat een gaaf kraamkadoo heb je gemaakt zeg!!

Anoniem zei

Wat ontzettend gaaf zeg