zondag 7 oktober 2007

Gecropt bij Dolls

Vrijdag avond ben ik bij Dolls and Decorations in Almere heel gezellig wezen croppen. Wat was het gezellig. We hebben aan die moooie tafel, op die geweldige stoelen gezeten. (ze zitten heerlijk, maar als je je hoofd naar achter doet, om bijvoorbeeld even na te denken, stoot je wel heel hard je hoofd tegen de leuning, die van boven een beetje naar binnen buigt!!)
Maar afgezien van deze kleinigheid was het super. Ik heb een boekje gemaakt voor de juf van Sebas. Drie weken terug was er een feestweek op school omdat de school 25 jaar bestond. Daar heb ik een klein miniboekje van gemaakt dat Sebas vrijdag voor de herfstvakantie aan de juf mag geven.
Ik heb thuis nog wat veranderd aan het lintje, zit nu niet aan de bovenkant, maar aan de zijkant, zodat je heb gewoon dicht kunt strikken, en de labeltjes zitten nu dus aan de bovenkant. Maar daar heb ik nog geen foto van gemaakt...

2 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

erg leuk boekje hoor! daar zal de juf vast en zeker erg blij mee zijn! groetjes marije.

Janny zei

gaaf boekje heb je gemaakt!