maandag 22 oktober 2007

3 lay-outs gemaakt

Ik heb vandaag 3 lay-outs gemaakt, Mara wilde gisteren niet mee naar huis, toen we bij Oma Bus waren, dus die is daar blijven logeren. Dit betekende dat ik vandaag toen ik Sebas naar school had gebracht, alleen Belle thuis had. Die slaapt nog veel, dus ik heb heerlijk zitten scrappen.
Deze drie gemaakt van Belle d'r verjaardag, maar het echte feestje moet ik nog doen. Maar ik had ineens heel veel zin om een miniboekje te maken over deze verjaardag. Ik ben een tranparant boekje aan het maken, ik weet nog niet of het wat wordt, maar ik wilde dit ook eens proberen, als het af is zien jullie het wel verschijnen.
Bedankt weer voor het kijken!

2 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

super leuke Lay-outs joh! groetjes marije.

Marga zei

Hartstikke leuk zijn ze geworden. Super!

Groetjes,
Marga