donderdag 1 december 2011

Vive la France

Gisteravond was er een online crop op een forum, ik had echter gisteravond niet heel veel inspiratie om iets met de te lifte lay-out te doen. Ik bleef maar hangen en kwam er niet uit. Toen ik vanmorgen weer naar de lay-out keek, wist ik het ineens.
Ik ben lekker aan de gang gegaan en kijk hier het resultaat:
 De te lifte lay-out had ook van die papier rolletjes en een franse titel, dus dat heb ik er uit gehaald.

De kleuren komen niet zo mooi over op de foto als in het echt, het is namelijk echt dezelfde kleur als de zee.
Dank jullie wel weer voor het langskomen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Soms kan dag helpen, eerst eens een nachtje over slapen en dan komt dat wel in orde, je ziet het wel aan je resultaat.
Grtjes
Christa

Unknown zei

Super leuk met die rolletjes en rozetten Petra!

Geertje zei

Het ziet er geweldig mooi uit.
Groetjes Geertje

Margot zei

wauw! ik vind 'm prachtig! leuk die rolletjes ter hoogte van de golven, het lijkt nu net of de golven de foto aflopen, mooi effect!