dinsdag 27 december 2011

Karens Doodles uitdaging 95 (De laatste...)

Vandaag is het tijd voor de laatste uitdaging van het Karen's Doodles uitdagingen blog. De uitdaging van deze week is gebruik een klok op je project of een sentiment over de tijd.
Ik heb (net als veel van mijn DT collega's) gekozen voor de klok van Tim Holtz, die is natuurlijk uitermate geschikt hiervoor. Ik heb er geen kaart van gemaakt, maar dit keer weer een tasje waar ik met oud en nieuw een leuk kadootje in ga doen om weg te geven.
Dit is mijn uitwerking:
 de stempel die ik gebruikt heb heet Happy Feet Woman
Gaan jullie nog even naar de andere uitwerkingen van de andere dames kijken op ons blog?

Dit was dan de laatste uitdaging, deze week is er nog vanalles te doen, natuurlijk hebben we zaterdag nog een hele speciale editie van de gouwe ouwe.
Ik hoop jullie ook allemaal tegen te komen bij het leuke nieuwe uitdagingen blog dat we opstarten met alle DT dames van het KD blog. Maar daarover horen jullie begin januari vast nog veel meer....

Dank je wel weer voor je bezoekje!

10 opmerkingen:

Bernadet zei

geweldig leuk tasje Petra

Gretha zei

Prachtig tasje Petra, je wordt helemaal vrolijk van de digistempel.
Groetjes Gretha

Aletta zei

Wat een vrolijke creatie.
Leuk hoe je de klok op iets over 12 heb gezet.

Groetjes Aletta

Anneke. zei

Prachtig tasje. Leuk detail de digi en de klok bij elkaar.
Groetjes Anneke.

arjette zei

Wat een ontzettend leuk tasje!!! Leuke manier om een kadootje weg te geven!!

gr. arjette.

Martine zei

Wat leuk bedacht die klok zo net na 12 uur voor oud en nieuw! Superleuk uitgewerkt! Liefs, Martine

Tinie zei

Het is een superleuk tasje geworden, Petra!!
groetjes Tinie

Ellen zei

Ontzettend leuk tasje Petra!
Groetjes Ellen

Geertje zei

Leuk tasje. Krijg al zin in de jaarwisseling van zo'n vrolijk geheel.
Groetjes Geertje

Jolanda Cuper zei

Hallo Petra, Wat leuk dat je volger van mij bent geworden! Ga snel volger van jou worden want je maakt prachtige dingen!
Groetjes Jolanda.