zaterdag 3 december 2011

scrapweekend nov 2011

Vorig weekend ben ik met 26 andere scrapfanaten een weekend weg geweest, we hebben enorm genoten, heerlijk gescrapt, gegeten en gekletst.
Ik heb wel 8 lay-outs en 3 kaarten gemaakt, dus ik was best productief, al zeg ik het zelf.
Ik laat hier nu vast een paar lay-outs zien, de rest volgt later.
De foto's van deze lay-outs zijn allemaal gemaakt tijdens onze vakantie in Biaritz in Frankrijk.
Never grow up! (met dank aan Femke voor het gebruiken van haar stans van de klok)

 Dream: (met dank aan Karin voor haar pons, en Yvon voor het papier, dat ik van haar mocht kopen)
 Endless (met dank aan Miranda voor de titel)

Verder natuurlijk dank aan Martine voor het gebruiken van haar stempels, die zitten bijna op alle lay-outs die ik heb zitten maken:)
Bedankt weer voor je bezoekje, morgen zal ik weer wat lay-outs plaatsen, kom je dan weer even kijken?

2 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

wow gave layouts...!

Liefs,
Patricia

Heidie zei

wat een mooie lo's heb je gemaakt.

liefs heidie