zondag 4 december 2011

vervolg lay-outs scrapweekend

Ik had beloofd om vandaag nog wat meer lay-outs te laten zien, die ik op het scrapweekend heb zitten maken. En belofte maakt schuld, dus bij deze:
swimming beauty (met dank aan Anja voor het gebruik van haar stempels)
 Smile (hier heb ik een pons van Martine gebruikt)

 Friends in France (zie je de stempels.... allemaal van Martine:))
 Hawai Party (op deze lay-out heb ik zowaar alleen maar eigen spullen gebruikt)
 Feel Free (met dank aan Maryke voor de stans van de rozet en dank aan Saskia voor de titel)

Dat waren dan de lay-outs, morgen zal ik nog de kaartjes laten zien die ik gemaakt heb.
Tot dan!

4 opmerkingen:

NicoleJ zei

zo.... wat een productie zeg! En allemaal prachtig!

Martine zei

Haha, dat is nou juist het leuke van zo'n weekend, je kunt elkaars spullen (en ideeen) gebruiken! In het echt zijn je layouts nog mooier! Liefs, Martine

Liberta zei

Wauw Peet,
Wat een schitterende LO.
Allemaal even mooi.
Hoop werk hoor.

Liefs, Lieb

Heidie zei

wat een mooie lo's heb je gemaakt.

liefs Heidie