dinsdag 6 december 2011

Karens Doodles uitdaging 92

Het is weer dinsdag dus weer tijd voor de uitdaging van Karen's Doodles. Deze week is het weer de beurt aan team Bovine om hun kaarten te laten zien. omdat het de eerste dinsdag van de maand is de uitdaging deze week weer een sketch.
Ik vond hem zo leuk, dat ik ook met de sketch aan de gang ben gegaan.
Mijn leidinggevende heeft van de week examen gedaan voor een opleiding, en is cum laude geslaagd, vandaar dat ik een kaartje met Graduation Doggie hebt gemaakt:
Gaan jullie ook even op ons blog kijken wat de rest er van gemaakt hebben?
Ik ben benieuwd naar jullie uitwerkingen!
Bedankt weer voor je bezoekje!

6 opmerkingen:

Aletta zei

Wat een leuke kaart, geweldige digi met stoere sterren erbij maken het helemaal compleet.

Groetjes Aletta

Anneke. zei

Schitterende kaart, Petra! De sterren passen helemaal bij de digi.
Groetjes Anneke.

Renata van Miltenburg zei

Weer een superleuke digi heb je gekozen voor de gelegenheid. Leuk ook die sterren als accent.

Liefs, Renata

Gretha zei

Prachtige kaart geworden Petra en heerlijke vrolijke kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Gretha

Liberta zei

een leuke kaart Peet.
Grappig ook.

Liefs, Lieb

Ellen zei

Wat een leuke kaart Petra!
Groetjes Ellen