woensdag 14 december 2011

Even een verjaardagskaartje tussendoor

Vandaag heb ik een verjaardagskaartje tussendoor om te laten zien, de kerst kaarten komen me af en toe mijn neus uit, dus heb ik even iets anders zitten maken.
De stempel is van LOTV, en ik vind ze echt te schattig, dat ik er nog maar een paar besteld heb, maar ik wacht er nu al bijna twee weken op... en geduld is niet mijn sterkste kant....
Hier dan mijn kaartje:
 met natuurlijk een detail foto waarop jullie de afbeelding beter kunnen zien. Deze heb ik ingekleurd met Distress inkt.
 Dank je wel weer voor je bezoekje!

3 opmerkingen:

Geertje zei

Wat een ontzettend schattig kaartje is dit. Ik kan me voorstellen dat je even geen zin hebt in kerstkaarten. Ik ben hopeloos te laat begonnen en moet er nog heel veel ;). Je kaartje is een leuke inspirerende afwisseling.
Groetjes Geertje

arjette zei

Wat een schattig kaartje zeg!!!
Ja, ik ben ook blij als ik straks geen kerstkaartjes meer hoef te maken...

gr. arjette.

* Üla * zei

Wat een schattig kaartje is het geworden, Petra. Ik kan het me wel voorstellen, maar voor mij is dat geen straf en juist dit jaar moest ik nog een paar extra maken. ;D
groetjes Ula