donderdag 6 november 2008

weer een sneakje en eindelijk een nieuwe camera

Ik heb met het leuke papier van We R Memory Keepers een lay-out voor in de winkel van Anne-Marie mogen maken. Ik vind hem zelf erg leuk geworden, maar kan hem jullie helaas nog niet helemaal laten zien. Hij komt waarschijnlijk eerst op het blog van Scraptacular, dus nog even geduld gevraagd. Natuurlijk wel een klein sneakje...
Dit sneakje heb ik trouwens gemaakt met mijn nieuwe camera!!!!!! ik heb eindelijk een keuze kunnen maken, het is de Panasonic FZ28 geworden, met 18 x optische zoom en 10 megapixels!!! Jullie kunnen je vast wel voorstellen dat ik hier heel blij mee ben!!! Ik moet alleen nog wel even oefenen, want vanmiddag probeerde ik wat foto's van de kids te maken, maar die zijn allemaal bewogen, ik geloof dat ik wat instellingen verkeerd heb staan.... Dus jullie weten wat ik ga doen:)

Geen opmerkingen: