maandag 17 november 2008

kado-boekje en kerstkaartje (2S4Y)

Ik heb van het weekend een miniboekje gemaakt naar aanleiding van een boekje dat ik zag bij Marjan op haar blog. Echt een super schattig boekje had ze gemaakt, voor een vriendin die niet lekker in haar vel zat. Nu heb ik ook zo'n vriendin en heb Marjan haar boekje en haar gedichtjes gebruikt als inspiratie bron voor een klein opstekertje voor mijn eigen vriendin.
Dit is mijn resultaat:
Vanavond heb ik ook nog even een kerstkaartje gemaakt met de sketch op 2sketches4you. Ik heb ontdekt dat ik een enorm leuk figuur in mijn Cricut heb zitten :) Dat heb ik dus als basis gebruikt:
Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!

21 opmerkingen:

~dawne zei

Okay, this card is too, too cute & I think I have the cartridge to cut this. What an adorable & genius idea. Love it Petra!!

Anoniem zei

mooi boekje en leuke quotes.. helpt mij ook wel op dit moment ;)

en gaaf kaartje zeg.. super vorm.. xx Tamara

Laura Davis zei

This is darling Petra! We missed you:)
Laura

Kathryn zei

WOW - Your work always amazes me -- so Beautiful! :)

Nicole Maki zei

Your card is really cool!

I just love the unusual shape.

Your mini-book is wonderful too.

Unknown zei

LOVE this shaped card! So cute and those MME papers look great!

Ingrid zei

Wat een leuk kaartje. En vooral een heel leuke vorm.

Anoniem zei

Wat een lief gebaar, dat boekje voor je vriendin! En wat een grappige quotes, heel erg leuk gedaan. Zal ze blij mee zijn.
Je kaartje heeft inderdaad een erg leuke vorm, heel leuk geworden.
Groetjes Barbara

Wiebine zei

Wat een superleuk boekje zeg en prachtige teksten, die pakken mij ook wel. Mag ik de quotes van je overnemen ? er zitten hele mooie tussen. Het kaartje is trouwens ook mooi gemaakt.

Petra zei

wat een leuk boekje heb je gemaakt met hele leuke quotes. Kaartje is ook heel leuk geworden

Anoniem zei

Wow wat een onwijs mooi boekje en wat een lief gebaar van jouw!
Ik vind de teksten echt super mooi!!!
Je kaartje is ook om te smullen zeg, zooo mooi!!!
Ben blij dat ik even op je blog ben gaan kijken!!!

Groetjes Jacqueline

Hanneke van der Linde zei

Ziet er leuk uit, Petra!

Unknown zei

fabulous card! great take on laura's 2s4y sketch!

nora zei

wat een mooi boekje Petra en het kaartje is ook super.Groetjes Nora

Kristen Swain zei

that shape is awesome! wonderful card- the snowman is so cute!
kris

Anoniem zei

Leuk boekje !! Je kaart is prachtig en apart !!
Groetjes Berdien

Marjan zei

Lieve Petra, je boekje is echt prachtig geworden, mooie kleuren en dan de woorden "voor jou" die zeggen eigenlijk alles en die zouden mij al een brok in mn keel geven. Lief trouwens dat je het op deze manier op je blog hebt gezet.

Veel liefs Marjan

Martha zei

Je boekje is inderdaad heel mooi geworden. Je kaart is ook prachtig.
Groetjes,
Martha

Anoniem zei

Your card and your book is truly `beautiful`..:)~X~

Anoniem zei

Wow! Just beautiful!

Katie zei

Lovely work!! Your card is adorable :)

Katie