zondag 2 november 2008

Weer een online crop

Vandaag is het weer zondag... dus tijd voor Sketchysunday op het AS forum. Vandaag een sketch van Pencillines, hij is weer geweldig leuk!
Dit is wat ik er van gemaakt heb:
Met dit papier ben ik al de hele week bezig, het is van Crate paper, ik vind deze lijn heel mooi bij deze serie foto's. ik heb er dus nog twee andere lay-outs mee gemaakt.
Eentje met een foto van mijn twee meiden en eentje van de foto's van Mara, die meestal niet erg charmant op foto's staat, maar deze foto's zijn zowaar eigenlijk best wel erg leuk!!

Fijne zondag middag allemaal en bedankt weer voor het kijken op mijn blog!

5 opmerkingen:

Martine zei

Wauw Peet, ze zijn allemaal super, maar die uitwerking van de sketchy sunday is echt mijn favoriet!! Super! Groetjes, Martine

Je@net zei

Wauw, ziet er super uit Petra!!

Marjan zei

Wat zijn ze weer leuk! Foto's ook. Ik moet ook steeds kijken naar de layout die in de winkel staat (als ik in de winkel ben) die is zo mooi!


Grtjs Marjan

Monique zei

Wat een mooie LO's, prachtig papier ook!

Anoniem zei

Hoi Petra,
Ze zijn echt (alweer) super leuk geworden. Met dat papier van Crate Papers heb ik ook al zoveel lay-outs gemaakt en het blijft leuk.