vrijdag 14 november 2008

daar ben ik dan eindelijk weer!

Het laatste berichtje dat ik heb geplaatst was op 6 november, het is nu 14 november!!! Het is hier erg druk geweest, ben een paar dagen van huis geweest ivm met een training van mijn werk en Sebas is bijna jarig, wat natuurlijk de nodige voorbereiding vraagt. Maar ik heb wel tussendoor het een en ander gescrapt hoor!
Zo was er natuurlijk afgelopen zondag een sketchy sunday op het SA forum. Er waren zondag twee sketches geplaatst, en ik heb ze allebei gemaakt op halfjes, was weer erg leuk om te doen! Hieronder het resultaat:
Een van de sketches heb ik nog een keer uitgewerkt, maar dan op een 12 inch lay-out, die vind ik zelf ook erg leuk geworden:
En afgelopen woensdag was er ook een lift geplaatst, waar ik in eerste instantie van dacht: hmmm dit is niet mijn ding... Maar toen ik er eenmaal mee aan de slag ging, werd de lay-out toch wel heel erg leuk:
En vorige week was er ook de kreadoe! Dat betekend voor mij, mijn moeder en mijn zussen altijd een gezellig dagje uit, waarin we heerlijk veel (lees: onbeschoft veel) schoppen:
Heerlijk veel nieuwe papierlijnen, Crate paper:
Paperie van MM
Twee nieuwe lijnen van BG
en een prachtige sprookjes lijn, daar ga ik het kastelen boekje mee op leuken!
Wat leuke losse spulletjes, een borderpons, een kasteel boekje en wat stickers: Een workshop pakket met glimmermist:
en nog meer losse spullen, stans, Tickers, bloemen, verf en eindelijk heb ik dan ook wat scrappersfloss... Zoals jullie zien... ik kan weer even vooruit:):) Fijn weekend weer!

4 opmerkingen:

Marjan zei

Oh wat een leuke layout weer! En dan over je onbeschoft veel geshopte spullen. LEUK!!! Het kastelenboek en papier vind ik geweldig en dat uiltje van Sizzix!!!Zo leuk! Neem je die een keer mee naar de winkel please????

Marga zei

Leuk weer wat van je te zien, en het was het wachten waard, wat een gave layouts heb je gemaakt zeg.
En die spullen van de KreaDoe... kwijl kwijl !! Hartstikke leuk joh!
Jammer hè dat het weer voorbij is, ik zou zo terug willen :) :)

Liefs,
Marga

Je@net zei

Wat een gave lootjes weer joh!! Super! En je aankopen zien er top uit, veel plezier ermee!

Anoniem zei

Wow, wat heb je weer veel gave spullen gekocht zeg......
Echt super leuk. Je kamertje zal zo onderhand wel uitpuilen van de spullen, maar beter te veel dan te weinig. Toch????????