zondag 30 november 2008

nog 2 lay-outs gemaakt!

Ik heb vanmiddag heerlijk verder zitten scrappen en nog twee lay-outs gemaakt. Er lagen nog steeds foto's van dat Leon naar Dutch Water Dreams geweest is, doordat we op vakantie in Frankrijk er niet aan toe zijn gekomen, wilde Leon heel graag naar de wild waterbaan in Zoetermeer. We zijn met z'n allen gegaan en ik heb met de kinderen heerlijk op een kleed in het zonnetje gezeten.
Ik wilde graag veel foto's gebruiken, omdat ze allemaal zo leuk waren, dit is het resultaat geworden:
Er ik had nog foto's van een dagje varen in juli, dit zijn er vast drie en ik heb er nog veel meer... maar ik heb nu de smaak te pakken en ik ga deze foto's vanavond of morgen nog verwerken.
De foto is een beetje donker, en met een flits op de foto, maar ik kreeg het niet beter voor elkaar, ach, jullie kunnen hem in ieder geval zien! Zoals julli emisschien zien heb ik me bij deze lay-out weer een beetje laten inspireren op de sketch van vanmorgen...
Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!

2 opmerkingen:

Martine zei

Wauw Peet, jij hebt de smaak van het scrappen vandaag echt te pakken! Ze zijn allemaal super!

Groetjes, Martine

Marga zei

Jeetje je hebt weer mooie lootjes gemaakt zeg. Ik vind t zo knap om een lo te maken met meerdere foto's erop, dat vind ik altijd erg moeilijk, misschien moet ik er toch maar weer eens voor gaan zitten :)
De jouwe zijn in elk geval hartstikke leuk geworden.

Liefs,
Marga