zondag 16 november 2008

Cybercrop vandaag

Vandaag was er een Cybercrop het het SA forum, en Leon had vanmorgen de kinderen mee genomen naar de IKEA, dus ik had de tijd om heerlijk te scrappen: Er was een lijst met 50 woorden, thema's genoemd en aan de hand van deze thema's moest je lay-outs maken. Ik heb over de hele dag wel 8 layouts gemaakt! 4 grote van 30 bij 30 en 4 halfjes
Hieronder het resultaat:
De eerste met het thema: op reis:
De tweede met het thema: water
De derde met het thema: Cijfers
de vierde met het thema: dier:
De vijfde met het thema: hoeden:
de zesde met het thema: Dreumes:
de zevende met het thema: Sport
en de laatste met het thema vriendschap:
Wat een heerlijke dag, jammer dat we tussendoor even op verjaarsvisite moesten, ik was het liefst nog verder gegaan, maar ja 8 layouts op 1 dag, is ook niet gek toch?
En wat het leukste is er werden de hele dag prijsje uit gedeeld, en ik heb ook nog twee leuke prijsjes gewonnen!!! Zodra het binnen is, laat ik deze natuurlijk weer zien!
Fijne werkweek allemaal!

6 opmerkingen:

Rita Bongers zei

Ongelofelijk, 8 layouts op één ochtend. Dat doe ik je echt niet na hoor. Waar haal je de ideeen vandaan. En ze zijn weer allemaal mooi!

Groetjes Rita

Marga zei

Zooooooo, wat knap zeg 8 layouts, en dan tussendoor nog weg geweest ook. Ik doe het je niet na, ik ben al blij als ik er 1 per week afkrijg tegenwoordig haha. Maar ze zijn echt gaaf, vooral die eerste vind ik zooooo mooi, wat een leuke foto ook. Maar ze zijn allemaal mooi hoor. Ik ben ook wel benieuwd naar de prijsjes die je gewonnen hebt :)
Fijne avond nog hè.
Liefs,
Marga

Marjan zei

Ze zijn prachtig, kheb ze tot in de details bekeken!


Liefs Marjan

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Hoi Petra,
Wow, jij hebt echt hard gewerkt. Ik vind het resultaat weer erg mooi. En ik moet eerlijk bekennen ik heb er gisteren maar 1 kunnen maken. Volgende week misschien weer meer geluk.
Liefs Elise

Rieni zei

ze zijn heel mooi geworden, en wat een score zeg, 8 stuks