woensdag 23 december 2009

Kerstkadootjes voor de juffen

Bij de kerstdagen horen natuurlijk ook kleine kadootjes voor de juffen. Voor de juffen op school en voor de juffen van het kindercentrum. En dat zijn er dan best wel veel eigenlijk. Maar het blijft leuk om een kleinigheidje weg te geven.
Voor de juffen van de creche en de nso heb ik chocoladesticks versierd, het idee komt van Petra, ik vond ze zo leuk dat ik ze gewoon ook moest maken.
Voor de juffen op school, ik bofte dit jaar, Mara en Sebas hebben elk maar 1 juf, dus dat werden twee kadootjes die ik moest maken. Ze kregen een kadotasje vol met heerlijke chocolade artikelen.
Bedankt weer voor het kijken op mijn blog en ik wil iedereen die dit leest hele gezellige feestdagen wensen!

4 opmerkingen:

Unknown zei

Leuke kadotjes gemaakt, moeten we onthouden voor een volgende keer.

Groetjes Ingrid.

Ibolya zei

Ziet er erg leuk uit, al die juffen zullen er wel blij mee geweest zijn.....

Je@net zei

Wat een super leuke cadeautjes Petra!!
Fijne Kerstdagen gewenst voor jou en je gezin!

Heidie zei

wat een leuke kado's heb je gemaakt voor de juffen.

groetjes Heidie