donderdag 3 december 2009

De kaft is af!

Ik heb gisteren de kaft af kunnen maken van mijn December Daily, en vandaag heb ik er een foto van gemaakt. Het idee om de ringen er op deze manier in te doen heb ik van Nicole, zij had op het forum een mooi album laten wat op deze manier in elkaar zat.
Ik wilde graag dat mijn album dicht kon, dus ik heb er nog een flap aan de rechterkant bijgemaakt, en daar kan het album met een magneetje dicht.
Dit is mijn resultaat, ik ben er erg blij mee, ben benieuwd wat jullie vinden!
Het album en het "voorwoord" op de binnenkant van de kaft:
Het album als het open is:
Dit zijn de foto's van de bladzijdes voor dag 1 en dag 2. Op dag 1 komt er op de clearsheet de eerste foto en bij dag 2 komt de foto op de plaats van het witte blaadje. Vanmiddag ben ik op school wezen helpen met pepernoten bakken bij Sebas in de klas. Uiteraard heb ik hier ook foto's van gemaakt en deze ga ik gebruiken op dag 3 van het album.
Morgen is het dan Sinterklaas bij mijn ouders, en zaterdag bij mijn schoonouders, ik hoef dus niet bang te zijn dat ik geen leuke momenten heb om foto's van te maken!
Dan zou ik ook nog een foto laten zien van de doos die ik gemaakt had, voor mijn moeder. We hebben er 60 slagroom bonbons in gedaan, en ze was er erg blij mee! Bedankt weer voor het kijken!

1 opmerking:

Heidie zei

Ziet er erg mooi uit je december daily en de bonbondoos is ook super.

groetjes Heidie