dinsdag 1 december 2009

December Daily

Het is vandaag 1 december, het begin van de laatste maand van het jaar. Ik ben begonnen aan een december Daily, om de gebeurtenissen van de deze maand in te bewaren.
Ik kan nog niet het hele boekje laten zien, want ik ben nog niet klaar met de kaft. Ik zit namelijk nog op papier te wachten om verder te gaan.
Ik heb wel een sneakje om alvast een idee te geven.
Het is nu dus de bedoeling om elke dag een foto te maken en die te verwerken in het album.
Vandaag heb ik een foto gemaakt van wat scrapspulletjes en een heerlijk kopje thee. Deze foto symboliseerd mijn vrije dag, ik heb heerlijk vrij gehad en veel kunnen scrappen vandaag.
Verder heb ik ook gisteren een lay-out en een cadeau doosje gemaakt.
Morgen wordt mijn moeder 60, en ik heb een houten doos bescrapt, waar ik 60 heerlijke slagroombonbons in stop. (ik hoop stiekem dat ze ze niet allemaal zelf op wil eten:))
Ik zal morgen een foto van de doos maken, het is nu te donker...
Bedankt voor het kijken weer!

Geen opmerkingen: