zondag 13 december 2009

geshopt...

Er was weer een sale voor particulieren bij Scrapbookmate. Ik had Leon zo ver gekregen om even met me mee te gaan. Leon vond het een aanfluiting, wat een puinhoop daar... Maar ik daarentegen heb me uitstekend vermaakt. Ik heb niet bij het papier gekeken, omdat ik daar echt meer tijd voor nodig heb... Maar toch heel leuk geslaagd.
Ik ging voor albums, en ik heb weer 3 mooie Chatterbox albums (€ 10,00 per stuk!) een leuk setje bloemetjes, verf, bradjes en wat kleine frutsels.
Verder ben ik wel bezig met mijn December Daily, echter ik heb besloten om niet elke dag direct een pagina te maken, maar alleen elke dag foto's te maken, dan maak ik er in januariwel een boekje van. Dus daarvan volgen later nog foto's.

2 opmerkingen:

Unknown zei

hihi, het is daar idd wel een zooitje ja.. maar toch leuke dingen gescoord! Veel plezier ermee!

Je@net zei

Wauw, goed geslaagd Petra! Veel plezier ermee en succes met je boekje!