zondag 29 november 2009

eindelijk weer een lay-out!!!

Daar ben ik weer, en nu zelfs op zondag, eindelijk heb ik weer eens tijd gehad om op zondag eens heerlijk te scrappen. Ik heb een kaartje gemaakt en een lay-out. En de komende week ben ik vrij, dus dat betekent dat ik hopelijk, veel tijd heb om te scrappen. Dus ik verwacht deze week wel vaker een creatie te kunnen laten zien.
Maar eerst de creaties van vandaag:
Ik heb een lay-out gemaakt naar aanleiding van een sketch op het SA forum. Het is al een oudere, maar ik vond hem zo mooi, dat ik hem toch wilde maken.
Dit is mijn resultaat:
En dan nog een beterschapskaartje:
Tot snel!

1 opmerking:

Martine zei

Je lay out is gaaf geworden Peet! Superleuke kleurtjes, leuke swirl, leuke bloemen, leuk kantje (met glimmermist bewerkt??), kortom, super!! Je kaartje is ook leuk! Dat papier blijft leuk hè!

Groetjes, Martine