vrijdag 14 augustus 2009

zomaar vrij....

Ik heb vandaag heerlijk een dagje vrij, heel onverwachts, echt super lekker! Natuurlijk moet je wel iets leuks doen dan, nou wat is er nu leuker dan een beetje scrapshoppen....
Ik ben dus vanmorgen naar Doorn gereden, omdat ik op de site had gezien dat er al wat leuke nieuwe lijnen binnen waren!
Echt weer zulke leuke dingen kunnen kopen, kijk maar eens:
Papier van MME en van October Afternoon met wat bijpassende embellishments en wat rubons
en nog twee papierpakketten van MME: Martine, ik heb ook nog iets voor jou gekocht... maar ik vertel natuurlijk niet wat :):) (spannend he)

15 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie spulletjes hoor. Ik vind vooral het papier op de middelste foto schitterend! Heel veel plezier ermee!

Groetjes,
Loes

Maryke zei

leuke spullen! veel plezier ermee!

Loes zei

erg leuke spulletjes!

veel plezier er mee!!

groetjes,
Loes

Chantal zei

Heerlijk zeg zo onverwacht shoppen. Hele leuke aankopen, veel plezier er mee. En ik weet niet of Martine nieuwsgierig is, maar ik in ieder geval wel.....

Karin zei

Wat een leuke spullen allemaal. Veel scrapplezier !!

marga zei

Leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat kerstpapier heb ik hier ook liggen..............
Veel plezier ermee.

Je@net zei

Ooooh, dat ziet er super leuk uit Petra! Veel plezier ermee (maar dat zal wel lukken ;-)

Angelique zei

Wat heb je leuk papier gekocht. Veel scrapplezier ermee.

Grtjes Angelique

elske zei

ohw leuke spulletjes zeg!!!!

Martine zei

Hey wat leuk zeg dat je zomaar een dagje vrij was! Altijd leuk! En helemaal leuk dat je naar Doorn geweest bent! Erg leuke dingen heb je gescoord!!! Enne ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor (.... zucht .... wel dus!) zijn jullie morgen bij mam?? hihi... ik kan niet wachten! En ik ben niet eens jarig!

Groetjes, Martine

Creations by Jolan zei

Nahhh wat een rot winkel he? Lol. Ik was er vandaag niet...... maar zie dat je leuke dingen bij Samanta gekocht heb. Wie weet tot een volgende keer. groetjes JOlanda

Unknown zei

oeh... ziet er erg leuk uit allemaal! veel plezier ermee!!

En wat heerlijk... een dagje voor jezelf... dat is echt genieten!

Kruimel zei

wat heb je leuke dingen gekocht!

lekker hoor dagje tussen door extra vrij!

Karin zei

Superleuke dingen heb je gekocht zeg. Veel plezier ermee.

Angélique zei

Kijk, dat ziet er ook erg smakelijk uit!
Heb daar ook de MME pakketten en nieuwe kerstlijn vandaan...hihi.. zijn gewoon te leuk om te laten liggen :)