dinsdag 18 augustus 2009

ikke is blij!!!

Ik heb vandaag een naaimachine gekocht! Nee niet om broeken korter te maken, of om een zoompje te maken... Maar om te scrappen!!! :):)
Ik ben er zo blij mee, mijn moeder heeft dezelfde gekocht en die kan echt alles naaien, dus ze heeft me net even wat naai les gegeven. Ik moest eerst van haar alles op een stofje proberen (Maar mam, ik ga er geen stof mee naaien) Pas toen ik alles had geprobeerd mocht ik het op papier gaan uit proberen. En het geeft zo'n leuk resultaat.
Ik ga dus nu een kaartje maken, waar ik dit nieuwe speeltje bij kan gaan gebruiken, als het een beetje lukt, laat ik het resultaat wel zien hier, als ik echt nog wat moet oefenen, zullen jullie nog iets langer moeten wachten....
Mijn nieuwe aanwinst:
is het geen plaatje:):)

2 opmerkingen:

Angélique zei

Veel plezier met je aankoop!

Renate zei

Ik heb dezelfde machine en het is zoooo leuk om mee te werken. Ik ben benieuwd naar je eerste creaties met je machine. Veel plezier ermee!

groetjes,
Renate