zondag 2 augustus 2009

Cascades du Hérisson

Zondag vandaag, dat betekent een sketch op het SA forum, Maaike had weer een hele leuke uitgezocht dus ik ben er mee aan de slag gegaan! Ik vond het wel moeilijk, ik heb twee keer ander papier gepakt, en nu ben ik geloof ik wel tevreden...
Dit is het resultaat:
Dan heb ik van de week een kaartje gemaakt voor een collega van Leon, die een dochtertje heeft gekregen. Ik heb de sketch van DCL gebruikt, maar ik heb helaas geen tijd gehad om hem op tijd op het blog te zetten... jammer, ik hoop dat ik deze week wel tijd vind op met de chalange mee te doen.

2 opmerkingen:

Martine zei

Leuk!!!

Het blijven ook superleuke foto's!

En zo te lezen is het gisteren ook supergezellig geweest! Ook weer mooie scrapbare foto's gemaakt zie ik!

Groetjes, Martine

Maaike zei

leuk geworden je Lo en ook een superleuk kaartje!