zondag 30 augustus 2009

Sketchy Sunday en een kadootje

Vandaag weer zondag en ik had gelukkig tijd om mee te doen met de SS van het SA forum. Ik wilde eigenlijk alleen maar nieuwe spulletjes gebruiken, maar ik had deze foto's in mijn hoofd, en daar moest eigenlijk wel geel papier bij. Nu is geel niet echt mijn favoriete scrapkleur, maar ik had gelukkig wel nog wat!
Er zitten wel nieuwe bloemetjes op en de rubon heb ik gisteren gekocht....
De tekst die ik er op heb geschreven: En nog een detailfoto: Dan heb ik van de week ook nog een boekje gemaakt als afscheidskado voor een collega die morgen voor het laatst is. Ik heb de andere collega's een labeltje gegeven en daar hebben ze allemaal wat opgeschreven. Maar omdat ik de labeltjes nog niet allemaal terug heb, kan ik het boekje niet echt inpakken, dus heb ik een tasje gemaakt waar het boekje dan ingezet kan worden, dat geeft toch iets leuker vind ik! Het tasje: Bedankt weer voor het kijken en weer een fijne werkweek gewenst!

5 opmerkingen:

Angelique zei

Wat een leuke layout heb je gemaakt van de 2 Belle's. Die bloemetjes zijn heel erg leuk. Het afscheidsboekje met bijpassend tasje vind ik heel erg leuk.

Groetjes Angelique

Karin zei

Wat een leuke LO, en dat boekje met die labels vind ik echt heel leuk! Hoe origineel om iedereen een eigen tekst erop te laten schrijven. Ben benieuwd wat je collega er van zal vinden!

elske zei

Mooie lo en het tasje is schitterend!!!

Shaantje zei

Wat een mooie creaties!
Het kado voor je collega vind ik heel erg leuk bedacht.

Maryke zei

Je bent lekker bezig geweest! Je lo ziet er heel erg mooi uit. Je boekje en tasje zijn ook prachtig geworden.