woensdag 4 juni 2008

We have a WINNER!!!!!!!

Jeetje wat heb ik meet veel plezier al die lieve blogberichtjes gelezen die jullie achtergelaten hebben! Ontzettend bedankt daarvoor.
Uit al die reacties heb ik een Mara een winnaar laten trekken:
Gefeliciteerd Elske!!!
Mail je mij even je adres door (petralaagwater@hotmail.com), dan zorg ik er voor dat het pakketje jouw kant op komt!
Ik heb deze week wel gescrapt, maar ik kan het nog niet laten zien, ik ben bezig met een boekje dat misschien een workshop wordt bij Scraptacular!
Verder moet ik een boekje maken voor een verjaardag zaterdag, daar heb ik maandag foto's voor gemaakt en daar zit ik nu op te wachten, ik hoop dat ze vandaag of morgen binnen komen, dan kan ik het boekje gaan maken.
Morgenavond hebben we een DT avond bij Scraptacular, leuk om met zijn allen te croppen, al vraag ik me af of er veel van scrappen komt, maar ik hoop het wel, want anders komt het boekje voor de verjaardag zaterdag natuurlijk nooit op tijd af...
Als het helemaal af, laat ik natuurlijk de foto's weer zien!

2 opmerkingen:

anja curvers zei

Van harte gefeliciteerd Elske en ben benieuwd wat voor moois je hebt gemaakt Petra. En ook nog gefeliciteerd met je 10.000 bezoeker.

Anoniem zei

huh ikke WAUW wat leuk dankjewel mara jij kan goed namen trekken
hihi ik ga even een mailtje sturen*smile*groetjes Elske