maandag 9 juni 2008

online crop van 9 juni

Ik heb vanavond mee gedaan met een online crop op het scrappersanonomous forum. Het was de bedoeling dat we een lay-out gingen liften. Deze lay- out was gemaakt met de eerste note worthy lijn van MM. Ik heb van de week de nieuwe lijn gekocht, en dacht, ik doe het daarmee.
Het lukte niet helemaal zoals ik het in mijn hoofd had, maar ik ben toch nog best tevreden over het resultaat.
De foto is niet erg goed, maar het is al donker en dan is het erg moeilijk om het er goed op te krijgen zonder flits, dus toch de flits maar aangezet...

2 opmerkingen:

Martine zei

Peet hij is echt geweldig geworden! Enne wij weten niet hoe jij het in je hoofd had, dusss.

Groetjes, Martine

Wendy Schoonhoven zei

Ziet er leuk uit en idd drie gezonde kids is zeker een rijkdom!!xxxWendy.