maandag 23 juni 2008

Alvast mijn verjaardagscadeau gehad....

Zaterdag was ik de hele dag bij Spractacular om te assisteren bij de workshop: Colorfull Minibook. Het was erg leuk! In de workshop zaten veel onderdelen die ze zelf konden doen, dus echt assistentie was er niet nodig. Ik heb dus veel andere dingen gedaan, zo heb ik bijna alle klanten geholpen in de winkel, het afrekenen vind ik ook erg leuk om te doen! Daar tussen door heb ik de workshop voor volgende week voorbereid, al het papier op de juiste maat gesneden. Dat heb ik staan doen op mijn verjaarscadeau van mijn moeder. Ik mocht namelijk een snijmachine uit zoeken voor mijn verjaardag, ik ben wel nog niet jarig (17 juli pas) maar vooruit. Ik heb deze gekozen: Ik ben er heel blij mee, dat je het papier vast kan zetten is echt ideaal!!! Hij heeft een hak en een rol mes, het gedeelte met het rol mes kan er ook nog af, zodat je dat makkelijk mee kan nemen naar een crop. Thanks mam!!! En wat nu het leukste was, hij was in de aanbieding, dus ik mag nog een keer gaan shoppen van mijn moeder!!! Verder zaterdag natuurlijk ook zelf wat spulletjes aangeschaft: Heerlijk groene bloemetjes, dat is een kleur die ik echt heel veel gebruik, maar in de meeste verpakkingen bloemen, zitten er maar een paar in deze kleur... Een leuke stempel, wat doezelaars, en nog 4 extra kleuren derwent potloden (staan niet op de foto) wat witte bloemen, wat knijpertjes, sluitingen met een magneetje en een blikje met chipboard swirls en bloemen, erg leuk om met glimmermist te gebruiken. Er zit heel veel in, namelijk deze 4 verschillende en dan 5 van elk!! dat is echt veel!!! Ik heb er al een paar gebruikt voor de afscheidscadeautjes voor de juffen van Mara, die zijn bijna af, ik hoop dat ik die morgen kan laten zien... Bedankt weer voor het lezen en een fijne avond!!!

7 opmerkingen:

Je@net zei

Prachtige snijmachine Petra, daar zul je veel plezier van hebben!
De rest van je aankopen ziet er ook super uit!!
Fijn dat de workshop zo goed ging!

Wiebine zei

Prachtige spulletjes zeg en een mooi snijapparaat, ik ben ook nog op zoek naar een goed apparaat,
groetjes,
Wiebine

Marga zei

Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad met de workshop en in de winkel. En wat een geweldig verjaardagskado heb je gekregen zeg, extra leuk dat ie in de aanbieding was :) Ik gebruik nog steeds mes en liniaal maar wil ook nog eens een goede snijmachine.

Hanneke van der Linde zei

Ziet er allemaal goed uit!!
Veel pelzier ermee!!

Heidie zei

mooie spullen heb je gekocht. En van die snijmachine zul je vast en zeker veel plezier hebben.
groetjes Heidie

Martine zei

Het was zeker gezellig zaterdag in de winkel!

En erg leuke spullen heb je gekocht (en gekregen van mam!)

Groetjes, Martine

Anoniem zei

Ik vind het een prachtige snijmachine en zou heel graag willen weten welk merk het is. Ik kan het op de foto namelijk niet zien. Bevalt hij nog steeds goed?
Weet je ook of hij te koop is bij Scraptacular?
Allet
allet.van.dam@zonnet.nl