donderdag 1 november 2007

Belle loopt!!

Hoera hoera onze kleine Annebelle kan lopen!!, het gaat nog wel erg voorzichtig maar het is echt lopen, vorig weekend deed ze heel voorzichtig een enkel pasje, maar nu zet ze echt wel een pas of 8 a 9 achter elkaar. Wat een koddig gezicht zo'n kleine wurm die aan het stappen is!
De foto's zijn een beetje donker, maar ik vond ze te leuk om niet te showen!
Over 6 weken gaan we dus de eerste echte schoenen kopen, loopt ze er met de kerst in ieder geval mooi bij!
Ik heb vanavond even twee kaarten zitten maken, een voor een neefje die morgen 10 jaar wordt, en aan het sparen is, dus dan geven we geld, maar wel verpakt in een mooie kaart. (ik vind geld geven eigenlijk helemaal niet leuk, maar ja als hij echt aan het sparen is voor iets?)
En de andere is voor een oud collegaatje, die heeft een zoontje gekregen.
Vandaag kwam ook mijn bestelling uit Amerika aan, leuk leuk leuk wat een boel mooie bloemen.... echt om heel blij van te worden.
Zaterdag ga ik met mijn moeder en mijn zussen een dagje hobbyshoppen op de kreadoe, ik heb er zo'n zin in ik kan haast niet wachten! Bloemen heb ik eigenlijk niet meer nodig zoals jullie op de foto kunnen zien, (alleen oranje dan, die heb ik echt te weinig) maar ik kan iet beloven dat ik niet weer met bloemen thuis kom.... Jullie zien van het weekend de foto's wel!!!
Dan als laatste: ik ben getagged door Particia, Patricia bedankt dat je aan mij dacht, maar ik moet je helaas melden dat al dat gedoe omtrent dat taggen niet echt mijn ding is... Sorry, ik hoop niet dat je het persoonlijk opvat, want dat is natuurlijk niet de bedoeling.

1 opmerking:

Marga zei

Hihi, die foto's zijn priceless. Nou daar zul je best wel weer iets heel moois mee gaan maken :)