maandag 12 november 2007

Ze vonden hem leuk!!

Zaterdag heb ik het miniboekje aan Luce en Marco gegeven en ze waren er erg blij mee!!! Al eerder had haar moeder verschillende boekjes van mij gekregen, en nu zei Luce: "Nu heb ik ook zo'n mooi boekje" Nou dat doet een scrappers hart goed he? Verder heb ik deze week nog zo'n zelfde boekje gemaakt voor onszelf en een mooie kaart gemaakt. Ook heb ik mijn kerstkaarten af!! (he he wat een klus is dat altijd weer) Ook heb ik zondag de hele dag kleine canvas schilderij-tjes gemaakt, om te verkopen op de kerstmarkt (dat komt ook steeds dichterbij, en we willen nog zo veel maken) op 14 december. Foto's komen later deze week, de schilderij-tjes liggen bij mijn moeder, en van de rest moet ik ook nog foto's maken. Dank je wel weer voor het bezoeken van mijn blog en tot later!

3 opmerkingen:

Charlotte zei

Wat fijn dat ze er blij mee waren Petra! Maar ja... kon ook niet anders natuurlijk... ;) Het is een supergaaf boekje!

Je@net zei

Hi, hi, had ook niet anders verwacht!!! Vond 'm supergaaf!!

Marga zei

Natuurlijk waren ze er blij mee, daar zou iedereen hartstikke blij mee zijn :) het boekje zag er geweldig uit!