donderdag 15 mei 2008

You & Me

Gisteravond weer gescrapt, ik heb echt zoveel zin om te scrappen. Ik heb eens een sketch gebruikt van Got sketches? ik heb nummer 20 gebruikt. Ik vond het leuk om volgens een sketch te werken, hij is niet precies zo geworden, maar de sketch is er wel in te herkennen.
Hoe vinden jullie trouwens mijn zelfgemaakte foam thickers??
Nog even iets anders leuks: ik ga zaterdag assisteren bij een workshop bij Scraptacular! Leuk he, ik heb er heel veel zin in!!! We gaan een album in 1 dag maken.
Zondag gaan we naar Tarzan met mijn ouders omdat ze vier jaar lang op Mara hebben gepast elke dinsdag weer! Om ze te bedanken nemen we ze een dagje mee uit! Heb ik ook veel zin in, zoals jullie kunnen begrijpen. Na het weekend volgt er uiteraard een verslag van deze twee leuke dagen!
Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!

5 opmerkingen:

Martine zei

Hij is superleuk geworden!! Enne wie heeft die foto gemaakt, die is echt super... moet vast een super fotograve zijn geweest :):)

Groetjes Martine

Petra zei

Volgens mij is die foto gemaakt door een onbekende fotograaf... ze zat toevallig voor ons :):)

Unknown zei

Heel veel plezier morgen en zondag!!

Groetjes, Astrid

Je@net zei

Gave foto en een super leuke lo!!

Nancy Feer zei

Wat een mooie foto, en een mooie LO geworden zeg!