woensdag 28 mei 2008

Online crop

Ik heb vanavond mee gedaan aan de online crop van het scrappersanonimous forum. Martine was ook hier, dus we hebben heerlijk samen zitten scrappen. Er was een lay-out geplaats die je moest liften, ik vond hem erg moeilijk, omdat er een kartonnendoos was gebruikt. Daar houdik niet van, dus wij hebben in plaats van karton craft cardstock gepakt! En ik moet je zeggen ik vind het resultaat eigenlijk best wel leuk! Op het moment dat ik dit zit te tikken staat mijn teller op 9.984 dat betekent dat er nog 16 bezoekers bij moeten en dan zit ik op 10.000!!!! Echt gaaf. Ik ga zo direct naar bed, en morgen vroeg moet ik met Belle naar de KNO arts, daarna werken, maar ik verwacht dus als ik klaar ben met werken dat ik wel op de 10.000 zit!!! Dus morgen avond ga ik iets leuks op mijn blog zetten, wat jullie kunnen winnen (dus morgen avond allemaal weer even terug komen!
Posted by Picasa

1 opmerking:

Hanneke van der Linde zei

Mooie lo, gaaf papier is dat zeg!