donderdag 22 mei 2008

weer een halfje

Ik ben op het moment heel druk met een workshop voor Scraptacular, die ik aan het uitwerken ben. Ook heb ik weer een lay-out gemaakt voor in de winkel, maar dat kan ik dus allemaal nog niet laten zien...
Ik heb wel tussendoor even een halfje gemaakt, met die schattige foto van Sebas dat hij aan het knuffelen is met een lammetje, echt zo lief!!
Ik heb het halfje eens andersom gedaan, dus staand, ook heel leuk, maar ik moet nog wel even bedenken of ik dit dan samen met de liggende halfjes in een album wil, of dat ik toch maar nog een album maak, voor de staande halfjes...
Ik heb trouwens weer een sketch van "got sketches" gebruikt, ik vind het erg leuk om aan de hand van een sketch te werken!

1 opmerking:

Martine zei

Hij is erg leuk (maar dat had ik al gezegd...)

En die foto is ook gewoon te lief!

Groetjes, Martine