maandag 5 mei 2008

sprookjesland Enkhuizen

Vandaag ben ik met de kinderen en mijn zus Linda met haar zoontje Pieter naar het Sprookjesland in Enkhuizen geweest. We hadden natuurlijk heerlijk weer, en het was erg leuk. Vooral de kinderen hebben genoten, ze wilde helemaal niet naar huis, maar wij hadden het om 15.15 uur wel gezien. Het werd toen erg druk, dus wij vonden het tijd om te gaan. Tenslotte was het ook nog weer een uur naar huis rijden. Ik heb heel veel foto's ge maakt, maar de zon maakte het erg moeilijk, overal hadden we last van veel schaduw, maar gelukkig zitten er genoeg leuke foto's tussen. Dat worden vast weer leuke lay-outs!!!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had nog nooit van dit park gehoord, maar het ziet er wel super leuk uit!

Martine zei

Hey wat een leuke foto's weer zeg! Balen dat ik moest werken, ik had wel meegewild (hihi)!

Groetjes Martine

Scraps from a boy zei

Wat een super leuke foto's zijn dat geworden zeg, geweldig!

XOXO Peter

Anoniem zei

Super fotos..
ik wil er binnenkort ook een keer heen met wes, aangezien het voor kleinere kinderen ook heel leuk blijkt te zijn :-)

Anoniem zei

ziet er hartstikke leuk uit!! xx Tamara

Anoniem zei

ohw dat ziet er leuk uit had er nog nooit van gehoord.
Groetjes elske

Linda Humme zei

vond sebas de bootjes weer helemaal leuk.
Belle ook weer Aai, Aai.

zo'n blog is op een werktrip wel handig om een beetje bij t eblijven

Ingrid zei

Wat een leuke foto's. Wij zijn vorig jaar in de herfstvakantie geweest en m'n meiden vonden het geweldig.