zondag 26 augustus 2007

Zondag bij Dolls

Wij zijn vanmiddag weer bij Dolls geweest, dit keer gingen mijn zussen en mijn moeder mee. Ook vandaag was het weer super, erg goed georganiseerd weer! Eerst schandalig geshopt, ik heb de prachtige stempels van Fancy Pants gekocht (die grote) een doos met 24 prisma potloden, en nog wat brads e.d. We hadden samen heel wat lootjes voor de loterij, (ook wat extra bijgekocht) ik zelf 9, mijn moeder 6, mijn oudste zus ook 6 en mijn jongste zusje zelf 10. Toen de loterij begon zeiden we nog, we hebben er zoveel, we zullen toch wel iets winnen... en wat gebeurt er als Petra de hoofdprijs verloot... Die wint mijn zus!!!!!
Leuk he, een prachtige scrapkoffer met inhoud!!!!!! Echt geweldig, mijn moeder wint ook nog een troostprijs, een tas van Around the Block met allerlei leuke dingen erin. Dus we waren behoorlijk "lucky" vandaag.
Onderweg in de auto terug naar huis, begint mijn zus uit te delen... we hebben bij mijn moeder de prijzen met z'n vieren gedeeld! En ik heb de prachtige koffer van mijn zus gekregen: hij is echt geweldig, thanks sis! ook mocht ik nog een pakket met Big Board hebben, met pijlen enz. Ik ben helemaal blij, dat kun je je indenken.

6 opmerkingen:

Ingrid zei

Wooohooo! Gefeliciteerd! Wat een geluksvogel is je zus. En wat lief dat ze het met jullie heeft gedeeld. Volgens mij heb jij een heeeeeeeeel geslaagd weekend achter de rug. :-) Ben je er de volgende keer ook weer bij?

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooooh gaaf voor je zus zeg! en inderdaad erg lief dat ze het met jullie gedeeld heeft! zo te horen heb je een top weekend gehad! :-) groetjes marije.

Anoniem zei

wat super lief van je zus het was ook ene gaaf koffer

Charlotte zei

Wauw... super zeg! Geweldige prijs! En heeeeel erg lief van je zus! :)

Rozella Meijer-Kern zei

Wat leuk zeg. En wat een lieve zus. Zo te lezen heb je een heel leuk weekend gehad.

Marsha zei

leuk verslag over de Dolls dag en wat gaaf dat je zus die grote koffer met inhoud heeft gewonnen ! Lief dat ze met jullie heeft gedeeld ;-) Veel plezier met je nieuwe aankopen ...