zondag 5 augustus 2007

wezen Shoppen!!!

Vandaag zijn ben ik met mijn moeder, zusje en nichtje naar Heesch geweest, om eens lekker te shoppen. Eerst ben ik lid geworden van het tijdschrift: creatief met Foto´s, daar kreeg je nu een minitote bij, en ik heb dezelfde kleur gekozen als dat ik de grote heb, staat erg leuk naast elkaar!!! Verder heb ik hele mooie rubons gekocht, grote bruine brads, een blok waarmee ik een kalender kan scrappen, lintjes en een mooie roze pen. Oh ja ook nog wat verrassingspakketjes, voor maar 7,50 euro, en er zal veel meer in natuurlijk, erg leuk. Ik zal kijken of ik binnenkort nog een fotootje kan plaatsen, maar we hebben nu vakantie, en doen veel dingen, dus heb ik weinig tijd om te computeren. Morgen gaan we lekker mee varen met mijn schoonouders op de boot... heerlijk, maar weer weinig tijd om foto´s te plaatsen, sorry!

1 opmerking:

*~SCRAP-GEK~* zei

leuk zeg petra! ben benieuwd naar je aankopen! petra je bent genomineerd voor de global bumper card society! kijk voor meer informatie op mijn blog! groetjes marije.