donderdag 23 augustus 2007

Kermis in Blaricum

Gisteren was het kermis in Blaricum, ik ben daar opgegroeid, dus elk jaar op woensdagmiddag gaan we naar mijn ouders en gaan we met mijn zussen en alle kinderen gezellig naar de Kermis. Er zijn dan ook volksspelen, waar ik vroeger eigelijk elk jaar aan mee deed. (mijn vader is commandant van de brandweer, en die organiseren deze spelen) Kortom altijd groot feest in het dorp. De kinderen vinden de volsspelen nog niet zo leuk, enkel dat ze opa daar even zien... Maar die wilde natuurlijk naar de Kermis. eerst in de helikoptertjes, toen in de draaimolen, touwtrekken het kon niet op. En als klap op de vuurpijl ook nog een ijsje bij de "hoop"gegeten. (een erg lekkere en broemde ijssalon in het Gooi.) Ik ben eigenlijk aan het lijnen, maar met zo'n kermis dag is dat niet te doen... een ijsje, friet eten bij mijn moeder en dan 's avonds op de kermis ook nog oliebollen eten, maar gelukkig heeft de weegschaal me niet gestraft vanmorgen, er was zelfs nog 2 ons af. Nou vandaag maar weer met frisse moed lijnen!

3 opmerkingen:

Tessa Tegendraads zei

Heerlijke foto's... dat wordt scrappen!!

Groetjes van Tessa

Ingrid zei

Leuke foto's, Petra. Je kunt zien dat ze plezier hebben gehad.

*~SCRAP-GEK~* zei

hele gave foto's joh!!! zo te zien hebben de kinderen zich prima vermaakt! groetjes marije.