donderdag 30 augustus 2007

Druk geweest vanavond

Vanavond heb ik weer heerlijk zitten scrappen. Ik heb eerst een kadootje voor mijn vader gemaakt, hij is volgende week jarig, en ik heb zo'n leuke foto van hem met mijn drie kinderen, die heb ik gescrapt tot een mooi lijstje. Ik krijg het nu niet goed op de foto maar ik zal morgen even een sneak peakje plaatsen. (nog niet in zijn totaliteit, want je weet maar nooit of mijn vader op mijn blog kijkt). Ook heb ik nog een afdrukje zitten kleuren met mijn nieuwe prisma's, ik ben echt verslingerd, ik hoop echt dat de gister bestelde stempels er niet te lang over doen, ik kan niet meer wachten (hihi)! Uiteraard volgt van deze kaart morgen ook een foto.

1 opmerking:

*~SCRAP-GEK~* zei

ben benieuwd naar het cadeautje van je vader! de sneakpeak is in ieder geval al veel belovend! :-) groetjes marije.