dinsdag 30 november 2010

Kaartenmap

Op het forum van de scrapotheek heeft Monique een workshop gezet van een kaartenmap, ik zag deze pas zondagavond en ben maandag direct begonnen. Ik heb hem zojuist afgemaakt en ik ben er erg blij mee!
Dit is het resultaat geworden
de voorkant:
Van de zijkant gezien:
Twee kaarten erbij (eentje is niet met het zelfde papier gemaakt, omdat ik voor de juf op school een hele vrolijke kaart wilde maken...deze is ook lekker groot, maar past wel in de map, ik heb hem op de laatste foto in de map bij december gedaan)
en alle pagina's in een colage:
Bedankt weer voor je bezoekje!

7 opmerkingen:

Monique zei

Wat is die leuk geworden en wat ben je snel!!!
knap hoor.
Veel plezier met de map of met de weggeef, want je wist nog niet wat je er mee ging doen

PatriciaKleijn zei

Handig hoor, hij is erg mooi

*Kus Patries*

Martine zei

Hij is superleuk geworden Peet! Heerlijk he zo'n weekje vrij! Geniet er maar lekker van en veel scrapplezier! Liefs, Martine

nicolet zei

Dit ziet er prachtig uit zeg!
Groetjes Nicolet

Astrid zei

Wat heb jij hem snel gemaakt zeg! Maar hij is wel heel mooi geworden!

Miranda zei

Zo dat heb je snel gedaan.
Hij is erg leuk geworden zeg.
Super!!!

Maaike zei

prachtige map in superleuke kleurtjes
toppie