zaterdag 27 november 2010

daar ben ik weer....

Ik zie dat het alweer bijna twee weken geleden is, sinds mijn laatste berichtje.... Ik heb het zo gigadruk op mijn werk en dan ook nog andere leuke dingen ernaast! Zo heb ik afgelopen 10 weken een beginnerscursus gevolgd om te leren knippen. Ik heb inmiddels mijn certificaat binnen en ik heb al verschillende mensen geknipt, mijn zussen, een collega en natuurlijk mijn kinderen. Het gaat al heel goed en in januari ga ik de vervolgcursus doen, waarbij we meer mannen en jongenskapsels gaan leren. Dat is handig, kan ik Leon en Sebas ook doen :):)
Verder zijn mijn collega's afgelopen dinsdag hier geweest voor een workshopje, ik had kerstkaarten voorbereid, die zij dan zo in elkaar konden scrappen, ze vonden het erg leuk en ik moet zeggen dat het zeker voor herhaling vatbaar was!
Natuurlijk ook nog het een en ander gescrapt de afgelopen weken. Ik heb bijvoorbeeld eindelijk eens gerpobeerd om zo'n leuke kaart te maken met waxine lichtjes, je ziet ze overal voorbij komen en ze zijn zo leuk!
Ik heb een voorbeeldje opgezocht en ben begonnen.
Deze heb ik voor een collega gemaakt die wel een lief kaartje kan gebruiken:
En een foto van wat dichterbij:
En deze maakte ik voor mijn neefje Pieter die vandaag zijn B diploma heeft gehaald, vanzelfsprekend heb ik hier geen kaarsjes ingedaan, maar iets anders.... lekker smarties!
en nog een verjaardagskaartje:
Afgelopen week was er op het Scrapotheekforum een Blind scrap, erg leuk! Dan krijg je een beschrijving van een lay-out, zonder dat je een foto of een sketch ziet. Iedereen maakt dan een lay-out en het is echt geweldig om te zien hoe anders iemand anders de beschrijving kan uitwerken.
Dit is mijn resultaat:
Sebas was ook nog jarig en ik had leuke traktaties gemaakt (met dank aan Ingen) en voor de juffen natuurlijk iets lekkers
De spinnen voor de kinderen:
en wat lekkers voor de juffen (naar het idee van NicoleJ):
Bedankt weer voor het kijken en ik ga mijn best doen om eerder terug te komen dan de vorige keer, maar dat gaat vast lukken want ik ben de komende week vrij en ik wil heerlijk scrappen!

8 opmerkingen:

miriam zei

Gefeliciteerd met je knip certificaat.
En je hebt mooie dingen gemaakt je spinnen zien er eng maar ook weer lekker uit.
Je kaart met die smarties is ook een leuk idee ,weer wat anders als kaarsjes.

gr miriam

Lenet zei

Nou ja niet geblogd maar zeker niet stil gezeten.. leuke dingen heb je gemaakt!
Gefeliciteerd met je knip certificaat.

Heidie zei

Leuke dingen heb je weer gemaakt. En die spinnen zien er schitterend en gevaarlijk uit.

groetjes Heidie

Monique zei

Wat heb je een hoop leuks gemaakt Petra.
leuke spinnen, lekkere chocolade en wat een mooie kaartjes en lootje heb je gemaakt.
Alsnog van harte gefeliciteerd.

Martine zei

Ik heb er al lekker profijt van gehad, van jouw knipcursus! Thanks nog daarvoor! Je hebt ook weer prachtige scrapsels gemaakt! Super! Pieter was erg blij met zijn kaart! Liefs, Martine

marjan zei

Jouw lootje voor de blinde scrap is ook mooi geworden !
Vond jij het ook zo leuk om te doen??
Ik vond het echt super ....wel een omschrijving ,maar geen beeld :):):)
Die spinnen zijn GAAF,daar had hij vast wel succes mee op school;)

Karin zei

Zo Petra, je bent echt lekker bezig met van alles en nog wat. Leuke dingen heb je allemaal gemaakt zeg en je aankopen van de Kreadoe mogen er ook zijn!
Groetjes, Karin

nicolet zei

Ziet er allemaal prachtig uit!!
Groetjes Nicolet