zaterdag 13 november 2010

alweer ruim twee weken geleden.....

Sorry..... ik zie dat het al weer twee weken geleden is dat ik voor het laatst geblogt heb... Op mijn werk is het momenteel echt een gekkenhuis waardoor ik bijna nergens aan toe kom als ik eenmaal thuis ben. Als ik dan wat tijd over heb, hang ik op de bank en kijk ik of TV of ik doe een spelletje op de DS.
Maar ik heb nog wel een paar projectjes die ik nog niet eerder had laten zien.
Zo had ik voor Sebas zijn juf een boekje gemaakt voor dat ze met zwangerschapsverlof ging. Ik had alle kinderen uit de klas laten kiezen tussen een roze en een blauw papiertje waarop ze dan een mooie naam voor de baby mochten schrijven en een mooie tekening mochten maken. Alle roze papiertjes heb ik aan de ene kant van het boekje gedaan en de blauwe papiertjes aan de andere kant, en dan twee verschillende kaftjes erbij en dan is dit het resultaat:
Ook had ik een tijdje geleden nog dit kaartje gemaakt:
Bedankt weer voor het langskomen en morgen ga ik naar de kreadoe, dus dan zal ik vast wel mijn aankopen laten zien.....

1 opmerking:

Heidie zei

wat een leuk boekje heb je gemaakt. En je kaart is ook weer erg mooi.

groetjes Heidie