donderdag 2 december 2010

Weer wat scrapsels

Ik ben zo aan het genieten van mijn vrije weekje... ik ben heerlijk aan het scrappen.
Vanmorgen kregen we te horen dat Sebas zijn juf bevallen is van een meisje, daar heb ik een kaartje voor gemaakt, mijn moeder is vandaag jarig en daar moest ik natuurlijk ook iets voor maken, en vanmorgen stond er op het scrapotheek forum een extra opdracht voor de kwartaalchalenge, die heb ik ook maar even gemaakt.
Eerst de opdracht voor het forum:
en een detailfoto, ik hoop dat jullie kunnen zien hoe het glinstert...
Deze heb ik voor de juf van Sebas gemaakt:en een detailfoto:
Dit kleine boekje heb ik voor mijn moeder gemaakt, ik kreeg eens een keer een theezakje dat zo verpakt zat, natuurlijk moest ik de verpakking meenemen en ik heb deze uit elkaar gehaald en het patroontje overgenomen. Dit is het resultaat, ik vind het erg schattig geworden:
Ik had er 4 kleine kaartjes in gedaan, waar we verschillende workshops op hadden geschreven, mag mijn moeder er eentje uitkiezen en dan gaan we lekker samen workshopppen:)
dank je wel weer voor je bezoekje!

7 opmerkingen:

Maaike zei

wat een lieve kaartjes!
en dat kadoosje is ook heel schattig!leuk ook dat jullie ook veel samen doen ;-)

Ria zei

Prachtige kaartjes
en dat theedoosje heb ik hier ook nog liggen, je hebt me weer op een idee gebracht !!

groetjes Ria S.

Heidie zei

wat een schitterende kaartjes. Gefeliciteerd met je moeder. leuk kado heb je voor haar gemaakt.

groetjes Heidie

Astrid zei

Hele mooie kaartjes (de sneeuwvlok vind ik zo leuk) en het doosje is ook schattig!

Rieni zei

je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt, en dat doosje is ook een schatje

Miranda zei

wat een ,ooie kaartjes, ik vind die sneeuwvlok op de bovenste kaart ook zo mooi.
En het doosje vind ik ook erg leuk.

Lischa zei

lekker hoor zo`n weekje vrij en dat je dna ook nog eens lekker kunt scrappen in die week
leuke dingen heb je gemaakt .
Groetjes jolanda