maandag 9 november 2009

kazan's # 39

Het is alweer maandag, wat gaat de tijd snel! Ik heb wel zitten scrappen van de week, ik heb 30 taartpuntjes gemaakt die Sebas volgende week kan uitdelen voor zijn zevende verjaardag!
Maar daar heb ik nog geen foto van.Wel heb ik een foto van de kaart die ik gemaakt heb naar aanleiding van de sketch op 2S4Y. Ik heb er een kaartje van gemaakt voor mijn leidinggevende die haar moeder heeft verloren afgelopen week. Daarom is het dus geen uitbundig kaartje geworden.
Dit is het resultaat:
Fijne week weer en bedankt voor het langskomen!

14 opmerkingen:

Shanna zei

This is perfect! Love it! love the colors and the birdy! Thanks for playing along!

Ellen zei

Heel mooie zachte kaart Petra, en je collega zal het vast erg waarderen.

Groetjes Ellen

Kim Sonksen zei

This is super sweet

Angelique zei

Mooie kaart!!

cnelson zei

ohhhhhhhhhhh so pretty!! thanks for playing along at 2S4Y!

Unknown zei

so pretty - love the soft pastel colors on this one Ms Petra
Hugs
Kazan

Audrey Pettit zei

Very cute job with the sketch! Love that birdie!

Simply Shaz zei

This card is lovely! Very pretty and delicate looking.
Shaz x

Denise Clark zei

Love the gentle, soft feel of your card! Wonderful image and sentiment!

Anoniem zei

Petra your card is `beautiful`:)

Heidie zei

Hele mooie kaart.

groetjes Heidie

Kathy Martin zei

Fun take on this week's design! Love that Making Memories paper!

dstandard zei

Precious card!

Anoniem zei

Je hebt een leuke site Peet en maakt mooie dingen.
'k ben hier per ongeluk gekomen.

Groetjes van Els